יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

לתת לתנינה לשמור על הציפור

במסגרת החלפת בית לציפור, הייתי צריכה להכין בית-ציפור למישהי שאני לא מכירה בכלל. הפרט היחידי שידעתי היה שכינויה הוא "תנינה 10". כדי לדלות מעט פרטים ורמזים באשר לתנינה, פניתי לבלוג שלה (מומלץ! קישור בהמשך). הספיקה לי הצצה בכותרת המקסימה כדי להבין לאיזה סגנון עבודה להתכוונן. והרי הכותרת לפניכם: הלכתי על גוונים של אדום/תכלת ודוגמא שמזכירה נקודות. העבודה בנויה משני חלקים שניתן להפריד ביניהם: בית ובסיס קפיצי. על בסיס של קופסת קרטון (לא קרטון חלב, למרות שזה דומה) בניתי את הבית, בציפוי דפי ספר. הגג מכוסה בדפי תוים כדי שהציפורים יזכרו לשיר. סביב השוליים הדבקתי מסקינגטייפ מדוגם. את הקרטון חוררתי ורקמתי עיגולים אדומים בחוט כותנה וכנ"ל בפתח העגול של הבית. הציפור שמחוץ לבית עומדת על דיבל עץ מצופה חוט כותנה ולבד. הוספתי גם כמה פרחי קרושה שבמרכזם נעוצות סיכות קצרות עם ראש עגול צבעוני (כאלו שמסמנים איתן יעדים על מפה).
את הבסיס הינדס עבורי דגן, שגם הגה את רעיון הקפיץ. הקישוט - עלי. העבודה נארזה ובולדרה ע"י דגן עד לפתח ביתה של התנינה. התכנית היתה להשאיר את החבילה ליד הדלת, אבל הבלדר מגדיל הראש נקש קלות על הדלת ומסר את ההחלפה באופן אישי לידיים מסורות(: אפשר לקרוא עוד על הפגישה העיוורת בבלוג של התנינה.

עבודה אחרת ניתנה זה מכבר במתנה ליעל יניב המוכשרת (אפשר להרעיף עוד המון סופרלטיבים אבל אם ניכנס לזה, לא יהיה לזה סוף) לכבוד יום הולדתה. שרשרת מחרוזי בד בייצור עצמי
ודף לספר שמן, כמיטב המסורת, כי במסורת לא חוסכים.
ולסיום, קולאז' טעימות עם דפים מליינים חדשים של חברות שונות. בקרוב מאוד בחנות!
שנה טובה, עגולה, צבעונית ומתוקה לכוווולם

39 תגובות:

  1. טוב דעתי על הבית ידועה, פשוט אין עליך, זה מדהים! ואיזה כיף של שיתוף פעולה, מה שבירה יכולה לעשות.
    ושתהיה שנה טובה.

    השבמחק
  2. איזה בית מ-ה-מ-ם !!! את צריכה להכין לך אחד כזה לכניסה לחנות שלך... מתאים בול !!!
    כמובן שגם המתנות ליעל משגעות :-)

    שתהיה לך שנה צבעונית ומלאת יצירה וצמיחה :-) :-)

    השבמחק
  3. הכול יפה יפה יפה!
    שנה נפלאה ונהדרת דפי.

    השבמחק
  4. הבית מקסים!
    שתהיה שנה נהדרת!

    השבמחק
  5. השרשרת ליעל מקסימה, הדפים שאת מביאה לחנות נראים מגרים מאוד!!
    אבל הבית לציפור....מקסים!! כמה מחשבה, יצירתיות, זה נהדר!

    השבמחק
  6. אז ככה... השרשרת של יעל, כמו גם קודמותיה לסדרה - אהובה עלי ביותר כולל שקיק הלבד המקסימה.
    הדף האינטראקטיבי לספר השמן - אחד מהיצירתיים שראיתי - הכרטיסונים האלה - נהדרים!
    וגולת הכותרת - בית הציפור - נפלא נפלא נפלא... כל כך יצירתי, וכל כך מחוייך, וכל כך יפה - וואו!

    כיפאק היי לדגן על השת"פ, ושתהיה שנה נהדרת לכל צוות מסטיקים :-)

    השבמחק
  7. עבודות מרהיבות

    שנה טובה ומתוקה

    השבמחק
  8. דפי
    החלפה יפה ומהממת מאד מאד יצאה לך
    אהבתי את זה מכל הכיוונים
    והשרשרת בכלל שוס!
    ושנה טובה עם המון יצירה !

    השבמחק
  9. השובך מקסים, ממש החלפה נהדרת!
    והשרשרת מתוקה ביותר!

    השבמחק
  10. איזו החלפה מדהימה. כל כך יפה, עדיונה, עשויה בטוב טעם תוך בחירה מושלמת של מר'מים, צורות וצבעים.
    אהבתי! (אם עדיין לא היה ברור :-))

    שתהיה לך שנה נפלאה עם עוד הרבה יצירה פוריה, התחלות חדשות, עשייה מספקת והצלחה.

    השבמחק
  11. איזו החלפה מדהימה. כל כך יפה, עדיונה, עשויה בטוב טעם תוך בחירה מושלמת של מרקמים, צורות וצבעים.
    אהבתי! (אם עדיין לא היה ברור :-))

    שתהיה לך שנה נפלאה עם עוד הרבה יצירה פוריה, התחלות חדשות, עשייה מספקת והצלחה.

    השבמחק
  12. השובך פשוט השאיר אותי פעורת פה - כבר אמרנו פעם שהשת"פ שלך ושל אישך הוא לכל אורך הדרך מפרה ומפרגן (שרק ימשיך ככה לתמיד)
    השובך מיוחד מעצם המחשבה אבל הקישוט מדליק ברמות

    השרשרת שלי מיוחדת כ"כ ואני ממש אוהבת אותה, כמו גם הדף לספר השמן
    שתמשיכי להיות יצירתית, מקסימה ומפרגנת ושרק ימשיך להיות לכם טוב

    נשיקות ושנה מתוקה
    יעל

    השבמחק
  13. לא ייאמן , היו םאני מצליחה להשאיר כ"כ הרבה תגובות בבלוגים שונים, נראה לי שנפתחה לי הצ'אקרה בנושא.

    בכל מקרה, השובך וההנדוס מאחוריו מקסים, השרשרת גם מאוד מיוחדת.
    שנה טובה, עם עוד הרבה התחלות והפתעות חדשות. רק טוב!!!
    מיכל ישראל

    השבמחק
  14. וואו וואו וואו!!!!!!!!!!!

    ולסיכום- וואו!

    שתהיה לכם שנה טובה ומלאת "וואוים" טובים :-)

    השבמחק
  15. טוב אני לא הייתי נותנת לתנין לשמור על ציפור אבל...במקרה הזה לתנינה הספציפית הייתי נותנת גם לשלמור על הילדים שלי (אם היא היתה מסכימה כמובן......) משגע הבית ציפורים הכל כך מרהיב ומיוחד ומדוייק ומהונדס ועוד בשת"פ של הבעל....חבל על הזמן. שתהיה שנה מדהימה. זהר

    השבמחק
  16. וואו, אין לי מילים, השובך הזה פשוט מושלם!
    שנה טובה! ומחכה כבר לדברים המהממים בחנות!

    השבמחק
  17. קודם כל אני אומר שוב כמה כיף היה לי לפגוש אותך היום ובעצם להכיר (די בפעם הראשונה, לא?) החנות שלך מקסימה וממש עושה חשק לחזור ולבקר :)
    ובנוגע להחלפה? נו, מה אומר שלא נאמר? היא פששוט מקסימה יפה ועדינה!!!

    השבמחק
  18. דפי,
    נהנתי מכל צילום וצילום.
    איזה ריכוז נפלא
    (כולל הדפים החדשים (-: )
    תהי לי בריאה!

    עינת.

    השבמחק
  19. יש מצב שזה יכול להיות יותר מושלם??? ממש לא, ככה זה הכי מושלם שיש - מדהים

    שתהיה שנה נפלאה
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  20. דפי,

    אני חושבת ש WOW ימצה את העניין....

    זה מדהים ואת אלופה.

    רחל

    השבמחק
  21. דפי,
    זה כל כך מקסים ומיוחד!!!
    הכי אהבתי את התפירה סביב החלון של הציפור, ובכלל בקרטון.
    זה פשוט מקסים.

    אוהבת את הכל פה (:

    שנה טובה.

    יעל

    השבמחק
  22. איזה כיף לקרוא על החלפה זהה בשני בלוגים שונים.
    קודם ראיתי את השובך המהמם בבלוג נקודות ועכשיו אני רואה אותו כאן :)

    אני מאוד נהנת לקרוא את הבלוג שלך

    חן

    השבמחק
  23. חג שמח דפי,

    את קן/בית הציפורים זכיתי לראות ב-LIVE והוא מאוד מתוק.

    מאוד אהבתי את תיק הלבד שהכנת, כבר רצים לי רעיונות בראש וגם לגבי בית הציפור.

    המשך חג טעים ומהנה.

    השבמחק
  24. איזה רעיון מקסים לבית!!
    שנה טובה ומתוקה

    לגבי השרשרת מכיוון שיש לי גם כזו
    אני יכולה לומר שאנשים מתרשמים מאוד ממנה ואני מקבלת ים מחמאות

    אז תודה רבה!!

    זהבית

    השבמחק
  25. איזה רעיון מקסים לבית!!
    שנה טובה ומתוקה

    לגבי השרשרת מכיוון שיש לי גם כזו
    אני יכולה לומר שאנשים מתרשמים מאוד ממנה ואני מקבלת ים מחמאות

    אז תודה רבה!!

    זהבית

    השבמחק
  26. יואו! וואו! מה מראה יותר התלהבות?!
    אמרת שיהיה פוסט יפה, אבל כזה!

    הבית ציפורים פשוט משגע, הרעיון מקסים, מקורי, והיישום, נפלא, אני גם מאוד אוהבת את שילוב הצבעים הזה.

    השרשרת, ייצרת ליין מקסים!

    והדפים, כמה דפים מתוקים, ממש כמו שאני אוהבת, איזה כיף :-)

    השבמחק
  27. הכל מקסים וצבעוני כל כך!
    שתהיה שנה מצויינת!

    השבמחק
  28. בית הציפורים מהמם!!!!!!
    שנה טובה, מאושרת ומוצלחת מאוד
    גם לך ולכל המשפחה!!!

    השבמחק
  29. אני חושבת שהבלדר שלך משו משו, גם יש לו רעיונות מצויינים, גם עושה שליחויות וגם סופר דופר אחראי ולא משאיר חבילות מדהימות סתם כך על סף הדלת.
    בית הציפורים מקסים, אני בטוחה שהתנינה תמצא לו בית חם!
    שנה טובה!

    השבמחק
  30. דפי, בית הציפור הזה יפהפה!!! כל כך הרבה מחשבה הושקעה על כל פרט! אפילו התוים על הגג :):)
    זה יצא ממש יפהפה - במציאות אפילו יותר!!!

    השבמחק
  31. כ"כ מושלם! כ"כ יפה!
    הגג עם התווים הפיל אותי לגמרי.
    שנה מתוקה ומלאת תווים דפי יקרה.
    ליאור

    השבמחק
  32. איזו החלפה מדהימה !!!
    שנה טובה

    השבמחק
  33. איזו החלפה מדהימה !!!
    שנה טובה

    השבמחק
  34. איזו החלפה מדהימה !!!
    שנה טובה

    השבמחק
  35. בית הציפורים מ-ה-מ-ם... ולא, לא רק בגלל הצבעים המוצלחים :-)
    השרשרת מתוקה במיוחד והדף שמן פשוט מקסים !!!!
    הכל בטוב טעם :-)

    השבמחק
  36. התנינה מוסרת שתשמור מכל משמר על המתנה שקיבלה, ועל אף שאינך מכירה אותי אישית, יש בך את הרגישות והיכולת לקרוא בין השורות (של הבלוג) ובין התמונות, וליצור מתנה כל כך יפה ומושקעת ומתאימה לתנינה המקבלת אותו.....אז אפילו שתנינים לרב רוצים בטח לאכול ציפורים.....בית הציפורים היפיפה והמגורים בתוך ביתה של התנינה ישמרו עליהן מכל משמר. איזה כיף לי שזו ההחלפה שלי....תודה על הפרגון והקישור לבלוג.

    השבמחק
  37. שהתנינה לא תנגוס בכזה יופי :)
    החלפה מקסימה עם הרבה חשיבה וכשרון.

    חתימה טובה ושנה נפלאה יקירתי.

    יפצ'וק

    השבמחק